top of page

מחסן התחפושות של אפרתי - פרח צבעוני של תחילת האביב

עודכן: 20 במרץ 2023

לפעמים זה נראה כמעט לא הגיוני, איך מי שעוסקת כל השנה בצמחים, ברוקחות, בבישול בטבע, בליקוטים, ברפואה, פותחת מחסן תחפושות?? השאלה הזו שלחה אותי לבדוק מה באמת מושך אותי לזה כבר שנים רבות. הבנתי שאני אוהבת לראות את הפוטנציאל הגלום בדברים - בצמחים, במרחבים, באנשים, בבדים או בכל דבר שלא יהיה. לראות את הפוטנציאל הגלום זו אמנות. ליקוט זו אמנות. יצירה זו אמנות. טבע זו אמנות. ללבוש דמות זו אמנות.

תודה לכל מי שלקח חלק ביצירה.


הבית שהתחפש הפך כבר למסורת. בכל פורים ב-9 השנים האחרונות אני פותחת מחסן תחפושות שהוא עולם שלם ומופלא של קסם ויצירה. לצד התלבושות המאד מיוחדות, עשרות אביזרים, כתרים, מסיכות, כובעים וגם שלל חומרי יצירה ורעיונות מעולים להכנות של דברים בעצמכם. כל הרעיון זה לתת בית אמיתי לפורים, למשחק, לדמויות, ליצירה, לצחוק, להגשמה ולצד זה לתת מענה אלטרנטיבי ואקולוגי לתרבות הצריכה.

בכל שנה מחסן התחפושות אחר, לובש גם הוא אופי ודמות. הרעיון בפתיחת חנות פופ-אפ (כזו שנפתחת לקראת פורים ותיסגר לאחר החג) הוא האפשרות להביא משהו ולאו דווקא להמשיך ולקיים אותו כל הזמן. אני רואה אותו כמו פרח ססגוני וצבעוני באביב.

בחנות אני מציגה מבחר פריטים עצום במידות רבות וסגנונות שונים, כולם תוצר של איסוף פרטי יד שניה מיוחדים, תלבושות, תחפושות ואביזרים. חלקם חדשים, חלקם יד שניה וחלקם בעבודת יד, בגזירה ותפירה. כולם מוקפדים, נקיים וללא חורים וכתמים.

זה פרויקט שהפך לחלק בלתי נפרד מהעשייה שלי בשנים האחרונות. אולי בגלל שתחפושות זה עולם צבעוני, שמח ומלא דמיון ואולי כי מבחינתי, ללבוש דמות זו אמנות. במהלך השנה אני מקדישה לפרויקט זמן רב לליקוט ולהכנת האוסף כיצירה מיוחדת, חד פעמית, מלאת פרטים ותשומת לב ובאביב, כמה שבועות לפני בואו של פורים, כל פרטי האוסף נפתחים למכירה. עשרות או מאות אנשים שמבקשים עבור עצמם משהו מיוחד, אלטרנטיבי ומקורי מגיעים לבית שהתחפש ובדרך נס מוצאים בדיוק את שחיפשו.


השנה מחסן התחפושות נפתח בתאריך 12.2.23, יום ראשון ויהיה פתוח עד ליום חמישי ה-9.3.23 ימים ושעות הפתיחה:

יום א', 14-19 יום ב', 12-17

יום ג', 16-20, 10-14

יום ד', 14-19

יום ה', 16-20, 10-14

יום ו', 10-14 תאריכים והודעות חשובים וחשובות:

> בפורים מחסן התחפושות יהיה סגור אלא אם נחליט אחרת. > במוצאי שבת ה-25.2, פתוח ספיישל לקראת בואו של פורים

> הפנינג חגיגת פורים - תחפושות, צילומים, מוסיקה ונישנושים - תאריך יפורסם בקרוב, מוזמנים להתעדכן בווטסאפ.

לעידכונים, שינויים בזמנים, שעות פתיחה אקסטרה, הזמנות לארועי פורים ועוד בקבוצת הווטסאפ השמחה:

https://chat.whatsapp.com/Lb5MUAMyKI9CqibAIVseVM .מומלץ להצטרף ולהתעדכן


מיקום: רח' המעלה 17, פרדס חנה

במרחב המקסים של הצלמת אלה פאוסט - מאחורי פלאפל גזוז

לדף הפייסבוק של הבית שהתחפש


נשמח מאד לחפש אתכם! אפרת, מאדורי, רותי וצוות הבית שהתחפש

עומר היקר בדמות קוסם היער המכושף

628 צפיות
bottom of page